error_outline
04. desember kl. 14:49

Koronavirus - informasjon og oppdatering

Les mer clear
A A A
Kontrastverktøy Kontrastverktøy
 
pagelogo
 

Faktura fra kommunen

Kommunen kan tilby mer elektronisk overføring av fakturaer.

Vi sender nå faktura via Vipps og DigiPost i tillegg til eFaktura/Avtalegiro og EHF (firma).

  1. Har du allerede eFaktura og/eller Avtalegiro så går dette som før.
  2. Firma som allerede kan motta EHF-faktura sendes som før.
  3. Har du aktivert VippsFaktura får du faktura fra kommunen i Vipps (forutsatt at du ikke har avtale om eFaktura/Avtalegiro/EHF). Avtale om mottak av VippsFaktura registreres i Vipps og "Min Profil".
  4. Har du DigiPost kommer fakturaene i din digitale postkasse (forutsatt at du ikke har eFaktura, Avtalegiro, EHF eller VippsFaktura). Det er viktig at du har aktivert hvordan/om du vil bli varslet om nytt brev/faktura i DigiPost. Du kan sette opp varsling til e-post eller SMS. Flere banker tilbyr DigiPost Faktura-avtale dvs overføring av faktura til din nettbank, se mer om dette i din DigiPost under Innstillinger og Fakturaoversikt. Fakturaene blir ikke sendt i posten om du ikke åpner den i DigiPost.
  5. Papir-faktura sendes i posten til dere som ikke har eFaktura, Avtalegiro, EHF, VippsFaktura, DigiPost. 

 

Ved eventuelle spørsmål, kontakt Inn-Trøndelag Regnskap og Lønn.

Skjema