Reiseregning, tapt arbeidsfortjeneste og godtgjørelse

Reiseregning

Regningen føres inn i skjema for reiseregning og leveres til administrasjonen etter hver reise. Regning for reiser til og fra møter og lignende, kan også leveres månedlig eller kvartalsvis.

Last ned skjema for reiseregning (DOC, 340 kB)

Leveres pr. papir i servicetorget.

Møtegodtgjørelse

Møtegodtgjøring i kommunestyre, formannskap, hovedutvalg og faste utvalg utbetales kvartalsvis. Du trenger ikke levere skjema.

Medlemmer og møtende varamedlemmer til kommunestyret, formannskap og hovedutvalg gis en godtgjørelse pr. møte på kr. 500,-.

Reglement for godtgjørelse til folkevalgte (pdf) (PDF, 169 kB)

Tapt arbeidsfortjeneste

• Bruk skjema for tapt arbeidsfortjeneste ved innlevering av krav.
  • Tapt arbeidsfortjeneste skal være dokumentert fra arbeidsgiver og vise lønnstrekket for det aktuelle tidsrommet.
  • Det skal også framgå om det er med eller uten feriepenger.
  • Det er ikke tilstrekkelig å framskaffe opplysninger om dagslønn eller timelønn fra arbeidsgiver.
  • Skjema for tapt arbeidsfortjeneste kan leveres etter hvert møte eller månedlig.

Last ned skjema for tapt arbeidsfortjeneste (DOCX, 15 kB)