Flotte, totalrenoverte leiligheter på Røra

Inderøy kommune har, i samarbeid med All Eiendom AS, totalrenovert leilighetene i Enganvegen 5, 7 og 9 på Røra.

Leiligheten i Enganvegen 9 er solgt, og nå legges leilighetene i Enganvegen 5 og 7 ut for salg.

Leilighetene blir ikke lagt ut for salg i markedet, men blir tildelt til kjøper etter en individuell vurdering. Bruksareal (BRA) er 58 m2,  hvorav P-rom er 55 m2 og S-rom er 3 m2. Alle leilighetene har bruksrettighet til felles utvendig bod. Leilighetene selges som selveierleiligheter.

Har du, eller kjenner du noen, som har behov for en renovert leilighet med ett soverom kan du ta kontakt med kommunen.

Send en henvendelse til postmottak og skriv litt om deg selv og hvorfor du ønsker å kjøpe en av leilighetene. Har du utfordringer med finansieringen kan du søke lån fra kommunen. Merk henvendelsen med saksnummer 2023/8470.